Transport și retururi

Taxa de livrare


  1. a) Livrare produse standard

Produsele standard sunt cele care nu depășesc 1,2m și care sunt livrate direct la adresa specificată de către client. Din această categorie fac parte decorațiunile, jucăriile, produsele de bucătărie etc. Pentru acestea taxa de livrare este de 35 RON dacă comanda este mai mică de 500 RON, indiferent de distanță.

Pentru comenzi mai mari de 500 RON, livrarea este GRATUITĂ.

 

  1. b) Livrare produse supradimensionate

Produsele supradimensionate sunt cele care depășesc 1,2m și o anumită greutate cum ar fi: canapele, paturi, dulapuri, birouri, scaune (nepliabile), mese, covoare mari, saltele etc. Acestea vor fi livrate până în sediul FAN COURIER, urmând să fie ridicate personal de către client.

Pentru acestea taxa de livrare este de 35 RON dacă comanda este mai mică de 500 RON, indiferent de distanță.

Pentru comenzi mai mari de 500 RON, livrarea este GRATUITĂ.

Comanda va fi expediată doar după confirmarea telefonică, asadar te rugăm să treci numărul de telefon corect și complet. În cazul în care nu reușim să te contactăm telefonic din diferite motive ce nu țin de noi (număr de telefon scris greșit, incomplet, dacă din orice motiv nu răspunzi sau ai telefonul închis) îți vom trimite un email în care te vom ruga să ne contactezi telefonic în cazul în care dorești expedierea comenzii tale. Dacă nici după 48 de ore de la trimiterea acestui email nu reușim să te contactăm, comanda ta va fi anulată, iar dacă dorești în continuare produsele va trebui să plasezi o altă comandă cu date complete și corecte.


Livrare produse

 

Curier

Comanda ta va fi livrată oriunde în România, prin FAN COURIER în termen de 6-10 zile lucrătoare. 

La primirea coletului aveți posibilitatea de a îl deschide și de a verifica starea produsului.

Coletele livrate de noi sunt întotdeauna atent ambalate, astfel încât produsele să ajungă la tine în perfectă stare. În cazul în care coletul prezintă urme de deschidere, este deteriorat semnificativ sau are două benzi adezive lipite una peste alta, te rugăm să nu accepți coletul și să ne contactezi în cel mai scurt timp.


Ridicare personală

Comenzile pot fi plasate pe site și pot fi ridicare de la sediul nostru: Sat Mădei 219, Comuna Borca, Județul Neamț.

Programul nostru de lucru este de luni până vineri în intervalul orar 9:00 - 17:00.

 

Renunțarea la cumpărare și returnarea produselor


Cumpărătorul poate retrage produsele achiziționate din magazinul online www.chilipirul-zilei.rofără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumpărător (cu exceptia situațiilor prevăzute la punctul 2).


Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc. 


Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării www.chilipirul-zilei.ro de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar.

www.chilipirul-zilei.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care www.chilipirul-zilei.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul.

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonanței de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Formularele completate după această perioadă nu sunt luate în considerare. De asemenea, produsul trebuie să intre în posesia noastră cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data recepționării lui de către cumpărător.

Descarcă formularul de retur aici.

Completează-l și trimite-l la adresa office@chilipirul-zilei.ro

Conform legislației în vigoare, renuntarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Returul produselor se poate face prin curier sau venind direct la sediul www.chilipirul-zilei.ro, dar nu înainte de a primi acceptul din partea noastră. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu.

În cazul în care au fost achizitionate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

 

Cererile de retur se fac prin trimiterea formularului de retur completat, la adresa de e-mail office@chilipirul-zilei.ro.

Vă rugăm ca în momentul expedierii sau când vă prezentați la sediul NOSTRU, coletul să conțină următoarele documente/date:

  1. Copie după factură
  2. Certificatul de garanție al produsului în original (pentru produsele care vin însoțite cu acest certificat)

 

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online sau telefonic și livrate prin curier.

Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte ca Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului.

 

Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul i se rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.

 

Cumpărătorul poate refuza schimbarea produsului primit și sa solicite returul produselor achiziționate și rambursarea contravalorii produsului din magazinul online www.chilipirul-zilei.ro, cheltuielile de retur fiind suportate de vânzător (www.chilipirul-zilei.ro), în următoarele situații:

 

  1. Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta www.chilipirul-zilei.ro, trebuie să semnalați incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii.
  2. Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător. În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalați incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  3. Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor. Dacă produsul primit se dovedește nefuncțional în primele 48 de ore de la recepția efectivă - ridicarea de la sediul vânzătorului sau recepția prin curier, cumpărătorul poate reclama acest lucru și solicită returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  4. Returnarea produsului se va face în termenul legal conform O.U.G Nr.34/2014, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzurs sau de consum.

Pentru a vizualiza documentul complet vizitați sit-ul ANPC la adresa https://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf.