Transport și retururi

Taxa de livrare

Livrarea produselor este GRATUITĂ.

Livrare produse

A. Curier

Comanda ta va fi livrată oriunde în România, prin GLS în termen de 6-10 zile lucrătoare pentru produsele de mobilier și 2-3 zile lucrătoare pentru restul produselor. 

Coletele livrate de noi sunt întotdeauna atent ambalate, astfel încât produsele să ajungă la tine în perfectă stare. În cazul în care coletul prezintă urme de deschidere, este deteriorat semnificativ sau are două benzi adezive lipite una peste alta, te rugăm să nu accepți coletul și să ne contactezi în cel mai scurt timp.

B. Ridicare personală

Comenzile pot fi plasate pe site și pot fi ridicare de la sediul nostru: Sat Mădei 219, Comuna Borca, Județul Neamț.

Programul nostru de lucru este de luni până vineri în intervalul orar 9:00 - 17:00.

 

Renunțarea la cumpărare și returnarea produselor

Cumpărătorul poate retrage produsele achiziționate din magazinul online www.chilipirul-zilei.ro telefonic sau prin e-mail împreună cu formularul de retur,  fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului, urmând ca produsele propriu-zise să fie returnate la adresa Sat Mădei 219, Comuna Borca, Judetul Neamț, în maxim 30 de zile de la data informării www.chilipirul-zilei.ro de către cumpărător asupra deciziei sale de retragere din contract.

Clientul poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

  1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
  2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
  3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  4. Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii (termenul minimal de 14 zile prevazut in art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii)

In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Str Principala 219, Madei, Borca Neamt si se va aplica art. 13 alin. 3 si art. 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Euroarll Sales SRL si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Chilipirul Zilei cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

  1. De a folosi modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul www.chilipirul-zilei.ro in sectiunea Retur;
  2. De a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.

Clientului care a notificat Chilipirul Zilei conform art 9.8.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Chilipirul Zilei fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Chilipirul Zilei decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Chilipirul Zilei, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica Chilipirul Zilei de cerinta de retur, iar Chilipirul Zilei ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.

Clientul Chilipirul Zilei nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute mai sus are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.

  2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute mai sus, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).

  3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.

  4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).

      a. Costumele de baie si articolele de tip lenjerie intima trebuie sa aiba in continuare sigiuliul de igiena;

      b. Produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari sau urme de purtare;

      c. Articolele pot fi probate, insa din motive de igiena sigiliul/autocolantul nu trebuie sa fie indepartat;

      d. Articolele de lenjerie intima din silicon (adezive) nu pot fi returnate daca ambalajul a fost desfacut;

      e. Bijuteriile si accesoriile pentru par nu pot fi returnate daca ambalajul a fost deteriorat;

      f. In cazul seturilor de lenjerie pachetul trebuie sa fie nedesfacut si nu se pot returna seturi incomplete sau articole separate.

  5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.

  6. In cazul produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

In cazul retragerii din contract a Clientului, Chilipirul Zilei ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

Clientul Chilipirul Zilei poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Chilipirul Zilei bunurile notifiate pentru retur. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc.) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc.). Chilipirul Zilei isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Descarcă formularul de retur aici.

Completează-l și trimite-l la adresa office@chilipirul-zilei.ro

Conform legislației în vigoare, renuntarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Returul produselor se poate face prin curier sau venind direct la sediul www.chilipirul-zilei.ro, dar nu înainte de a primi acceptul din partea noastră. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu.

În cazul în care au fost achizitionate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Cererile de retur se fac prin trimiterea formularului de retur completat, la adresa de e-mail office@chilipirul-zilei.ro.

Vă rugăm ca în momentul expedierii sau când vă prezentați la sediul NOSTRU, coletul să conțină următoarele documente/date:

  1. Copie după factură
  2. Certificatul de garanție al produsului în original (pentru produsele care vin însoțite cu acest certificat)

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online sau telefonic și livrate prin curier.

Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte ca Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului.

Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul i se rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare.

Cumpărătorul poate refuza schimbarea produsului primit și sa solicite returul produselor achiziționate și rambursarea contravalorii produsului din magazinul online www.chilipirul-zilei.ro, cheltuielile de retur fiind suportate de vânzător (www.chilipirul-zilei.ro), în următoarele situații:

  1. Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta www.chilipirul-zilei.ro, trebuie să semnalați incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii (costul transportului nu este inclus).
  2. Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător. În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalați incidentul vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii (costul transportului nu este inclus).
  3. Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor. Dacă produsul primit se dovedește nefuncțional în primele 48 de ore de la recepția efectivă - ridicarea de la sediul vânzătorului sau recepția prin curier, cumpărătorul poate reclama acest lucru și solicită returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii (costul transportului nu este inclus).
  4. Returnarea produsului se va face în termenul legal conform O.U.G Nr.34/2014, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de consum.

Pentru a vizualiza documentul complet vizitați sit-ul ANPC la adresa https://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf.