Transport și retururi

Taxa de livrare


Comanda ta va fi livrata oriunde in Romania, prin FAN COURIER, in termen de 3 zile lucratoare. Taxa de livrare este de 20 RON, indiferent de distanta sau de valoarea comenzii, pentru comenzi mai mici de 500 RON, si gratis pentru comenzi de peste 500RON.

 

Comanda va fi expediata doar dupa confirmarea telefonica, asadar te rugam sa treci numarul de telefon corect si complet. In cazul in care nu reusim sa te contactam telefonic din diferite motive ce nu tin de noi (numar de telefon scris gresit, incomplet, daca din orice motiv nu raspunzi sau ai telefonul inchis) iti vom trimite un email in care te vom ruga sa ne contactezi telefonic in cazul in care doresti expedierea comenzii tale. Daca nici dupa 48 de ore de la trimiterea acestui email nu reusim sa te contactam, comanda ta va fi anulata iar daca doresti in continuare produsele va trebui sa plasezi o alta comanda cu date complete si corecte.

 

Livrare produse

 

Curier

Comanda ta va fi livrata oriunde in Romania, prin curier FAN COURIER in termen de 3 zile lucratoare. 

La primirea coletului aveti posibilitatea de a il deschide si de a verifica starea produsului.

Coletele livrate de noi sunt intotdeauna atent ambalate, astfel incat produsele sa ajunga la tine in perfecta stare. In cazul in care coletul prezinta urme de deschidere, este deteriorat semnificativ, sau are doua benzi adezive lipite una peste alta, te rugam sa nu accepti coletul si sa ne contactezi in cel mai scurt timp.


Ridicare personala

Comenzile pot fi plasate pe site si pot fi ridicare de la sediul nostru: Sat Madei 219, Comuna Borca, Judetul Neamt. Programul nostru de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 9-17

 

Renuntarea la cumparare si returnarea produselor

 

Cumparatorul poate retrage produsele achizitionate din magazinul online www.chilipirul-zilei.ro, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumparator (cu exceptia situatiilor prevazute la punctul 2).

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. 

 

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii www.chilipirul-zilei.ro de catre cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.

 www.chilipirul-zilei.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care www.chilipirul-zilei.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul.

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea, produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui de catre cumparator.

Descarca formularul de retur aici.

Completeaza-l si trimite-l la adresa office@chilipirul-zilei.ro

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Returul produselor se poate face prin curier sau venind direct la sediul www.chilipirul-zilei.ro, dar nu inainte de a primi acceptul din partea noastra. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu.

 

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

 

Cererile de retur se fac prin trimiterea formularului de retur completat, la adresa de e-mail office@chilipirul-zilei.ro.

Va rugam ca in momentul expedierii sau cand va prezentati la sediul NOSTRU, coletul sa contina urmatoarele documente/date:

  1. Copie dupa factura
  2. Certificatul de garantie al produsului in original (pentru produsele care vin insotite cu acest certificat)

 

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online sau telefonic si livrate prin curier.

 

Cumparatorul nu va demara returnarea fizica a produsului inainte ca Vanzatorul să proceseze solicitarea si sa ii furnizeze detaliile necesare returului.

 

Vanzatorul are dreptul sa solicite daune interese cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul is rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.

 

Cumparatorul poate refuza schimbarea produsului primit si sa solicite returul produselor achizitionate si rambursarea contravalorii produsului din magazinul online www.chilipirul-zilei.ro, cheltuielile de retur fiind suportate de vanzator (www.chilipirul-zilei.ro), in urmatoarele situatii:

 

  1. Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta www.chilipirul-zilei.ro, trebuie sa semnalati incidentul vanzatorului in maxim 24 de ore. Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia in vederea inlocuirii lui sau a rambursarii integrale a contravalorii.
  2. Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, aumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
  3. Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor. Dacă produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva - ridicarea de la sediul vanzatorului sau receptia prin curier cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, aumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
  4. Returnarea produsului se va face in termenul legal conform O.U.G Nr.34/2014, in ambalajul original, cu toate accesoriile si/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie ss prezinte urme de deteriorare, de uzurs sau de consum.

Pentru a vizualiza documentul complet vizitati sit-ul ANPC la adresa https://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Alexandra Niță, alexandra@chilipirul-zilei.ro